Kirkkonummen Porkkalan Martat Toukokuun tapahtumaluettelo

• 1.31.5.2024
  • Papinmäen koulu

Tapahtumat tarkentuvat lähempänä ajankohtaa.

Puheenjohtaja tiedottaa jäseniä sähköpostilla.

Ilmoittautumiset (jos pyydetty) yhdistyksen s-postiin.

Koko kevätohjelmamme Toimintasivulla.

06.05. klo 11 - 12:30 Leppoisa maanantaikävely

Kokoonnumme kirjasto Fyyrin kirkonpuoleisen oven luona. Alkuverryttelyn jälkeen kävelemme keskustan alueella sauvojen kanssa tai ilman, nautimme maisemista ja yleensä huomaamme uusia asioita kylällä. Vauhti on verkkaista ja puhetta piisaa.

13.05. klo 11 - 12:30 Leppoisa maanantaikävely

16.05. klo  17 - 19 Kässämarttamme Fyyrin kässätreffeillä - paikka Fyyrin Lonoks

Aiheena tossut.

Kerrotaan (kässä)kuulumisia ja pohditaan ratkaisuja esiintulleisiin pulmiin.

21.05. klo 17:30 - 20 Villiyrtti- ja metsäilta

Tapahtuma liittyy Marttaliiton Juhlat Metsässä -teemapäivään. Tapaamme Ragdvalsin renkituvalla, jossa opastusta villiyrteistä. Teemme villiyrttiretken lähialueella ja rentoudumme ohjatusti metsässä. Ota mukaan omat eväät!

Osoite:

Ragvaldsin museo